Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Celestynowie

LOGO GOPS CELESTYNOW

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/POKL/2012

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów

 Z A P R A S Z A

do złożenia ofert w trybie zapytania ofertowego dotyczącego usługi opracowania
i wykonania materiałów informacyjno – promocyjnych promujących Projekt.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 1 do niniejszej zapytania ofertowego.
    Planowany termin wykonania zamówienia:            

zamówienie będzie realizowane jednoetapowo w ramach jednej umowy:przewidywany termin realizacji zamówienia – do 20 sierpnia 2012 r.

    Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.

 Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty cenowej do dnia 10/08/2012 r. na wskazany adres
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź w siedzibie GOPS.

Załączniki:

    Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
    Formularz ofertowy – zał. nr 2
    Przykładowa treść materiałów informacyjno-promocyjnych – zał. nr 3

 

Załącznik nr 1

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      ZAMAWIAJĄCYM JEST :

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów 

NIP: 532-15-63-583, REGON: 002156479   e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

„Zapytanie ofertowe” na realizację zamówienia poniżej 14 000 euro, które nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2010 r. Nr 113 poz. 759). Postępowanie prowadzone będzie w związku obowiązującymi dokumentami: ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem częściowym zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy.

     3. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

     4. PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest:

·         wykonanie projektu graficznego i druku plakatów o wymiarach B2 (500 x 700) – 25 sztuk

·         wykonanie projektu graficznego materiałów szkoleniowych (teczka – A4, długopis, notes – A4) – 30 kompletów.

Przy realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest kierować się art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie http://www.mazowia.eu/page/index.php?str=561).

W dalszej części zapytania ofertowego posłużono się terminem ZAMAWIAJĄCY rozumiejąc przez to ww. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie. Przez analogię zakłada się, że podmiot składający ofertę nazywany w dokumentacji będzie WYKONAWCĄ.

     5. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA:

1.      Projekt i druk plakatów informacyjnych

Plakaty informacyjne będą wykonane na papierze formatu B2 (500 - 700), w pełnym kolorze CMYK, papier kreda błysk.

Zamówienie dotyczy druku 25 sztuk plakatów.

Plakat informacyjny musi zawierać:

1.      logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

2.      logotyp Unii Europejskiej (dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle) z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.

3.      logotyp Gminy Celestynów

4.      hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki „Człowiek – najlepsza inwestycja”

5.      tytuł projektu „Szansa na lepsze jutro”

6.      tematy realizowanych działań

7.      Podpis mniejszą czcionką „Informacje źródłowe na temat Projektu „SZANSA NA LEPSZE JUTRO” znajdują się na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (nazwa). Wskazane jest, aby publikacje zawierały pełne dane teleadresowe realizatora (wraz ze stroną internetową projektu – jeśli dotyczy) oraz adresy stron internetowych instytucji zaangażowanych we wdrażanie POKL

8.      Ostateczna forma plakatu oraz jego zawartość merytoryczna będzie uzgodniona
z Zamawiającym.

2. TECZKA

-        okładka twarda, lakierowana-        format A4-        pełny kolor, CMYK-        logotypy (jak w przypadku plakatów) oraz informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo POKL, hasło projektu

3. NOTES

Skład DTP

Format A4

 Zadruk:

 okładka full kolor CMYK jednostronnie 4+0,

 środek full kolor CMYK jednostronnie 4+0

 Papier:

 Okładka: 150 gr kreda błysk (1- sza strona), tekturowe plecki

 Środek - 100gr offset

 Środek - kratka

Sklejane po krótszym boku

Ilość stron środka: 100

pełny kolor, CMYK

 całość zszywana lub klejona

 Dodatkowo:  logotypy (jak w przypadku plakatów) oraz informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo POKL, hasło projektu

 

4.    DŁUGOPIS

-       metalowy

-         logotypy Unii Europejskiej oraz Kapitału Ludzkiego

-         klasyczny z niebieskim wkładem

6.  TERMIN SKŁADANIA OFERT I ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Termin składania ofert upływa 10 sierpnia 2012 r. o godzinie 16.00.

WYKONAWCA będzie związany ofertą do dnia 20 sierpnia 2012 r.

7.      KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

1.      Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

2.      Kryterium „Cena”

Oferta zawierająca najniższą cenę brutto otrzyma 100 punktów.

Liczba punktów pozostałych ofert zostanie obliczona  zgodnie z wzorem:                                     

                                                                                         Cena oferty najniższej
Cena oferty najniższej Liczba punktów oferty = ---------------------------------------- x 100
                                                                                       Cena oferty ocenianej
 
 
 

  a.      Cena obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

b.      Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego
w niniejszym zapytaniu ofertowym.

c.       Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę zamówionych usług, obejmującą wszystkie koszty (np. projekt graficzny, opracowanie treści i druk).

d.      Ostateczna cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.  

e.      Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

f.        Wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w druku „FORMULARZ OFERTY” spowoduje odrzucenie oferty.

g.      Ceny jednostkowe i stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane  w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.

h.      W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.

8.      ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.

9.      MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

a.      Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego „Zapytania ofertowego” 

b.      Do formularza ofertowego należy dołączyć:-  projekt graficzny plakatu wraz z pełną kolorystyką,-  projekt graficzny teczki A4 wraz z pełną kolorystyką,-  projekt graficzny długopisu A4 wraz z pełną kolorystyką,-  projekt graficzny notesu A4 wraz z pełną kolorystyką,

c.       Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w „Zapytaniu ofertowym”.

d.      Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

e.      Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.

f.        Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający od dekompletacji zawartości ofert.

g.      Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego :-        Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, -        pocztą pod w/w adres -        lub poczta elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  1. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć do dnia 10/08/2012 roku do godz. 16:00,
  2. Oferty należy złożyć w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem:

„Oferta na projekt graficzny i wykonanie plakatów i materiałów informacyjno – promocyjnych w ramach projektu systemowego pt. „Szansa na lepsze jutro”

Załącznik nr 2

 
Nazwa i adres oferenta:
 
…………………………….....          
                                                /miejscowość, data/
 
 
                                                                             
 
                                             Gminny Ośrodek Pomocy
                                             Społecznej w Celestynowie
                                             ul. Regucka 3
                                             05-430 - Celestynów  

FORMULARZ OFERTOWY

W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na materiały informacyjno - promocyjne (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego) oferuję wykonanie przedmiotowego zamówienia:            

Lp.

Nazwa Poz. jednostkowa Kwota netto Stawka vat Ilość Łączna kwota (4+5)*6 = 7
1 2 3 4 5 6 7
1. Plakat informacyjny B2 (500x700) 1 sztuka     25 sztuk  
2. Teczka A4 1 sztuka     30 sztuk  
3. Długopis 1 sztuka     30 sztuk  
4. Notes A4 1 sztuka     30 sztuk  
RAZEM  

Łączna  suma oferty liczona według powyższego wyliczenia na zakup  materiałów informacyjno - promocyjnych zgodnie z wymogami specyfikacji:

…..……………………………………….zł netto ……………………………..zł brutto

słownie: (…………………………………………………………..............................)

1)      Zaoferowana kwota jest ostateczna i nie podlega jakimkolwiek negocjacjom z Zamawiającym.

2)      Oświadczam, że nie będę żądał dodatkowego wynagrodzenia za konsultacje ze specjalistami
z innych dziedzin.
    

                                                                                                                  …………………………………..
                                                                                     podpis osoby upoważnionej