Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Celestynowie

LOGO GOPS CELESTYNOW

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/POKL/2012

ZAMAWIAJĄCY:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/POKL/2012

Dla przedmiotu zamówienia:

Zatrudnienia  specjalisty ds. zamówień publicznych

Na rzecz projektu systemowego ,,Szansa na lepsze jutro’’ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu  VII ,, Promocja integracji społecznej’’Działanie 7.1 ,,Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji’’ ,
Poddziałanie 7.1.1 ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej’’
Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki
1.      ZAMAWIAJĄCY:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie, ul. Regucka 3 Nr tel./fax 22 789-70-54

2.      TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

„Zapytanie ofertowe” na realizację zamówienia poniżej 14 000 euro, nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z  2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm).Postępowanie prowadzone będzie w związku obowiązującymi ,, zasadami konkurencyjności’’ ustawą o finansach publicznych, z wyłączeniem częściowym zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o art. 4 pkt. 8 niniejszej ustawy.

3.      Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez   Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

4.      PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem Zamówienia jest zatrudnienie specjalisty ds. zamówień publicznych na rzecz projektu systemowego pt. ,,Szansa na lepsze jutro’’  współfinansowanego przez  Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Forma zatrudnienia:  umowa cywilno-prawna (umowa zlecenie – 50 h -prowadzenie karty czasu pracy) współfinansowana ze środków unijnych. Przewidywany termin realizacji zlecenia: VII-XI 2012 r.

5. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH USŁUGI:

Wymagania niezbędne:

1.      obywatelstwo polskie,

2.      wykształcenie wyższe,

3.      dobra znajomość przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych  na jej podstawie, a także interpretacji i wyjaśnień  dotyczący powyższych przepisów,

4.      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

5.      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

Wymagania dodatkowe 

1.      minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe związane w z zamówieniami publicznymi,

2.      ukończone/zrealizowane szkolenia związane z zamówieniami publicznymi i z projektami współfinansowanymi ze środków unijnych,

3.      podstawowa wiedza z zakresu finansów publicznych,

4.      rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność i dobra  organizacja pracy.

Główne obowiązki ( zakres wykonywania zadań):

1.      przygotowanie dokumentów związanych z realizacją  postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

2.      koordynowanie wszelkich czynności należących do zamawiającego, związanych z udzieleniem zamówień publicznych oraz terminów ich wykonania,

3.      opracowanie projektów umów dotyczących udzielenia zamówień publicznych,

4.      przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

5.      współpraca z koordynatorem projektu w zakresie szacowania wartości zamówienia i określenie zakresu merytorycznego zamówień,

6.      udział w pracach komisji i sporządzenie protokołów dokumentujących i ich pracę,

7.      ocena formalno- prawna składanych ofert, weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji ofertowej, składanej przez wykonawców,

8.      prowadzenie korespondencji w zakresie odpowiedzi na  zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonych postępowań, sporządzenia pism wynikających z procedur odwoławczych itp.

9.      sporządzenie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, o ofertach odrzuconych, wykluczonych oraz innych informacji związanych z przeprowadzanymi postępowaniami.

Wymagane dokumenty:

1.      list motywacyjny,

2.      aktualny życiorys (CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),

3.      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,

4.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych o treści : ,,Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych, zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych (DZ.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)”,

5.      oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie o treści:,,Oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne”.List motywacyjny oraz szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru na stanowisko specjalisty ds.  zamówień publicznych w ramach projektu pt. ,, Szansa na lepsze jutro’’, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

6.OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTY 

Kryterium, którym Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty:

a)      Cena 80 %

b)      Doświadczenie 20 %          

Ad. A

1.      Cena obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

2.      Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego
w niniejszym zapytaniu ofertowym.

3.      Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę zamówionych usług, obejmującą wszystkie koszty.

4.      Ostateczna cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.   

5.       Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

6.      Wprowadzenie przez Wykonawcę  jakichkolwiek zmian w druku „FORMULARZ OFERTY” spowoduje odrzucenie oferty.

7.      Ceny jednostkowe i stawki określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane  w toku realizacji przedmiotu zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej
z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.

8.      W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.

  9.      Zasady oceny kryterium „Cena” :

Ilość punktów wynikającą z poniższego działania zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku:                                                   

        
                                                    C min
                                                    X c =  ------------ x  80 pkt.
                                                                     Ci

- gdzie:

Xc  - wartość punktowa ceny

Cmin  - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Ci  - wartość oferty ocenianej „i’’

Ad. B

1.      Dotychczasowe doświadczenie w realizacji usług ,

-          Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń w ofercie badanej nieodrzuconej

-          Największa liczba zrealizowanych kursów/szkoleń spośród wszystkich ofert

                     Liczba zrealizowanych kursów/szkoleń w ofercie badanej 
-----------------------------------------------------------------------------x 20 = ilość punktów
  Największa liczba zrealizowanych kursów/szkleń spośród wszystkich ofert

 Brak ocenianego elementu nie dyskwalifikuje oferty – powoduje jedynie brak dodatkowych punktów.

7.OPIS SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Ofertę należy przygotować zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego Nr 1/POKL/2012” 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie w siedzibie GOPS w Celestynowie, pokój nr 12  w terminie  do  dnia   22 czerwca 2012 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, Nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych’’.      

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do GOPS w Celestynowie, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Osoby, które spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej. W związku z powyższym prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.Szczegółowych informacji w powyższej sprawie można uzyskać w biurze projektu w siedzibie  GOPS - u  w pokoju nr 12 u pracownika socjalnego tel. 022 789 70 54 wew. 136.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w GOPS.

 

Załącznik nr 1 do „Zapytania ofertowego Nr 1/POKL/2012” 

 
 ………………………….……………
(miejscowość, data)
 
 
                                                              
 
                                                            
 
                                                 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Celestynowie
                                                 ul. Regucka 3
                                                 05-430 - Celestynów 

FORMULARZ OFERTOWY

W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  oferuję wykonanie przedmiotowego zamówienia:     

Lp.

Nazwa Poz. jednostkowa Kwota netto Stawka vat Ilość Łączna kwota (4+5)*6 = 7
1 2 3 4 5 6 7
1.            
RAZEM  

…..………………………………………. zł netto

…..………………………………………. zł VAT

……………………………………………..zł brutto

o słownie:

 ………………………………………….................................

1)      Zaoferowana kwota jest ostateczna i nie podlega jakimkolwiek negocjacjom z Zamawiającym.

2)      Oświadczam, że nie będę żądał dodatkowego wynagrodzenia za konsultacje ze specjalistami
z innych dziedzin

………………………………..   
 (podpis osoby upoważnionej)